Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Ett till snurrinlägg..

2 inlägg på knappt 30 minuter... Otroligt...
 
Men tänkte skriva med en till sak säkert osammanhängande smörja det här med....
 
Men som jag säkert nämt tusen gånger förut så har jag en fantastisk man vid min sida, en man som stöttar mig igenom allt, som står kvar genom dom värsta ångest attackerna, och glädjs med mig när jag är glad.. Sådana människor växer inte på träd...
 
Ibland undrar jag hur mitt liv skulle sett ut om jag inte skulle träffat honom... Troligen skulle jag nog inte funnits kvar om jag ska vara ärlig... Jag tror inte jag skulle orkat kämpa mig ur när jag låg där på botten och mådde som sämst...
 
Det dumma med mig det är många saker, men dels så har jag fruktansvärt svårt att lita på människor och släppa in dom på livet, och oftast blir jag arg istället för att visa att jag är ledsen över något... Jag kan till och med bli arg på någon som står mig nära istället för på den personen jag faktiskt är arg på från början...
 
I situationer där jag kanske inte känner mig allt för bekväm kan jag även skratta bort saker o vinka bort dom som att jaja det blir bättre, fast det i själva verket sätter sig ganska så hårt..
 
Både på gott och ont så har min sambo lärt sig detta, det är inte lätt och det är nog inte roligt heller alla gånger men han finns kvar... Han är guld värd!
 
Sen har jag många fantastiskt fina vänner som jag har släppt in på livet.. Vissa mer vissa mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0