Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Vet ni hur det känns?

Vet ni hur det känns sådana där dagar då det känns som man har inga vänner, ingen o umgås med, du gör precis samma jävla saker helg efter helg efter helg...

Ingen som frågar dig vad du ska göra? Jämt du som får försöka dra ihop alla andra?

Just precis så känner jag just nu, det känns som att jag inte har något, jag är less på att sitta o göra absolut inget alls varje jävla fredag - söndag...

Nä jag vet det är inte riktigt så varje fredag - söndag, men om det händer något en gång i halvåret så räknas det inte just nu.

Ja jag vet att jag har vänner men just nu känns allt bara BLÄ!

Jag önskar att jag var 15 igen och livet lekte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0