Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Sista dagen på semestern

Japp sista dagen idag, och den har verkligen gett allt...;) Sol, bad, snart blir det stavgångspromenad i raskt tempo, pumpa upp cyckeln, provcyckla en ny runda ska göra ett ärligt försök att cyckla till jobbet i morgon. Vad är det värsta som kan hända? Att jag får gå till jobbet? Då kör vi på det!:)

Tanken som går det är försöka cyckla till jobbet måndag - onsdag, sen gå till jobbet torsdag och fredag ( är ca 6 km har jag för mig) och sen åka med karln min hem på torsdag o fredag.

Ja, vi får väl se hur det går, som sagt, det värsta som kan hända är väl att jag får gå istället och det har jag inte heller dött av förut.

Nä nu tog det slut på det vettiga jag hade...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0