Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Vilken helg....

Ja jag har nog haft bättre helger än denna ska gudarna veta...

Började bra, flexade hem lite tidigare i fredags ( typ halv tre) kom hem, så säger min sambo att han har ont i ryggen (ja jag trodde han överdrev en del), sen blir han sängliggandes o kan inte röra på sig alls, ( typ diskbråk(?) eller ryggskott)... Inte jättekul, o jag tar honom fortfarande kanske inte riktigt på allvar, inte förrns inatt någon gång...

Hur som helst, natten går o allt sånt där, karln kan inte röra på sig.. måste på toa... Jag kommer faktiskt på den geniala lösningen att data stolarna har hjul, vi försöker få över dig i en sådan så du iaf kommer på toa... Ja det gick efter många många om och men...

Tiden går o jag har gått runt o kliat mig, som en idiot idag... Visar sig att jag har fått någon form av allergisk reaktion av något... JA JIPPI, helgen blev ju perfekt...*NOT*..

Då är frågan, vad är det jag inte tål då? är det tvättmedlet? Julmust som jag drack tidigare idag och igår? kan det vara något annat...? Inte den blekaste aning... Meeen, duschat nu , o det börja lägga sig lite iaf... det hettar inte när man rör på det längre...

Ja, min sambo kan fortfarande inte röra sig ur sängen, han har legat där så gott som hela tiden sen igår...

Ja, börja det nya året i kaos kommer det troligen sluta bra... För jag tror på lyckliga slut..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0