Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Gnäll på hög nivå...

Mmm... nu gnälls det ,jag är precis som en karlslok när jag är förkyld, gnällig och eländig som bara den...

Igår var inte alls min dag... skulle till vårdcentralen för jag har fått allergiska reaktioner, flera gånger... Japp, sakt o gjort jag slutar lite tidigare ifrån jobbet, åker dit, trillar o slår i mitt knä, får skrubbsår på knät, möter en tant som så snällt säger, ja det gäller o vara försiktig...

Väl inne på vårdcentralen dit jag ska för att jag som sagt har haft problem med allergiska reaktioner, får jag en läkare som jag inte förstår, han förstår inte mig... JIPPI...

Ja, eftersom jag inte hade några utslag just den dagen, så var det ju inget, fy skäms på mig... Men fan o vara förkyld när man kommer dit, ja då fick jag så snällt veta att ja, du har nog ett förkylnings viroos (förkylningsvirus) oh shit, det förstod jag inte, är man febrig, hostar, ont i halsen så förstår till o med jag det, utan att behöva betala 200 spänn....

Ja jag åkte till jobbet idag... fick åka hem igen, gick inte, fick feber upp o ner o ner o upp...

Väl hemma så får jag ingen feber, däremot sover jag i ja en fem timmar... LOVLEY..

Har ont överallt, på varendaste jävla ställe man kan tänka sig att kunna ha ont, har jag ont...

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0