Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

16 januari 2011

Känns en aning bättre idag, är inte helt rösvullen över heeela kroppen längre iaf..

har fått tag i allergi tabbletter o ber till gudarna att dom kommer hjälpa... snart...

tror att jag har kommit underfund med vad jag kanske borde undvika....

Hallon o björnbär...=/ Är det i min favorit youghurt o käkade det till frukost o så börja det kli i halsen , o klia i händerna...

Men som sagt ,bättre idag än det var igår... och det är ju alltid något eller hur:D

Ska strax snart, om en liten stund börja med lite mat, blir fisk med potatis o sås o ärtor... smaskigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0