Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

110129

Lördag... Morgon... vaken? innan klockan är elva..

Tvätt dag idag... Lagom halvtråkigt, men skolkade man från tiden i torsdags får man skylla sig själv... så illa är det...

Ska ut o käka med några tjejkompisar ikväll, ska bli riktigt trevligt faktiskt, känns skönt o faktiskt göra något!
missförstå mig rätt, jag tycker om att umgås med min sambo med, jättemassor, men just nu känns det faktiskt bra.. igår var jag lite opepp ett par sekunder, men idag känner jag mig på gång igen! Lovley..

Dags för frukost...

Kommentarer
Postat av: DONKEN-2barnsmosa 2be

gomorroooooooooon.

2011-01-29 @ 13:41:28
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0