Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

110129

Nämen, två inlägg idag, det var inte igår det hände heller...

Ska strax bege mig upp upp och ivääääg... Närå, men ner till stan, o gå ut o käka lite med en tjejkompis till mig vart det till slut! Ska bli riktigt riktigt roligt, peter kommer dock inte följa med, han är inte alls pigg i ryggen o eftersom varken han eller jag vet riktigt vad vi kommer hitta på så valde han att stämma hemma, han själv tyckte det känndes bättre, så länge som han är nöjd är jag med nöjd!

Ska bli kul o komma ut lite, o göra något! Ja sånt tycks om massor...


OHH! Jag måste skriva av mig, jag fick rosor, med ett jättefint kort utav min sambo igår... GOSIS!

Han fick kortet jag beställde av fru donk med lite tidigare än tänkt, enbart för att han är så fin, jag så dålig på att hålla hemligheter, o kortet var ju så jäääkla snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0