Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

110121

FREEEEDAAA UNDERBARA fredag:D


Ska härma min fröken fru donk...Genom att skriva o tids nog stryka allt på min "to do list"

- Rensa ur min gaderob
- Ringa tandläkaren
- Kontakta en sådan däringa opitker...
- Måla korgen ute i hallen
- Minska min hylla o måla om den
- Kolla igenom hela min skosamling o eventuellt kanske försöka rensa lite...
- Ta ner julsakerna ( JA JAG VET)
- TRÄNA i massor av stora mängder... usch på mig..


Nä det är väl allt än så länge...

Nä där ljög jag!

Jag vill tipsa alla ( ja alla faktiskt ) att gå in på fröken donks o kolla på alla hennes fantastiska alla hjärtans dag kort hon har gjort. Det bästa av allt är att hon faktiskt gör åt er alla som är intresserade till ett bra pris.

Så sitter du o fundera på vad du vill ge din kärlek/föräldar eller liknande i alla hjärtans dag present så är det helt klart det mest perfektaste valet. Det bästa av allt är att dom faktiskt är personliga för just dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0