Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

110103

Sista dagen på semestern idag, känns super att komma tillbaka, men lite nervöst samtidigt...:)

Känns som att jag inte gjort något vettigt alls under min sex dagars semester... kan kanske vara så illa med?=)

Vart ute med min lillbäbis idag... så go hon är, vi tränade lite o lekte en massa, sen råkade hon fastna i en snödriva (vi har megasnödrivor) o jag trodde inte hon skulle komma loss, för bakom snödrivan var det massor av lössnö... hursomhelst, jag var på väg för att hjälpa na, då kom hon loss, lärde sig iofs en "läxa" att snödrivor kan man gå på, springa fram o tillbaka emellan, MEN inte hoppa över, iaf inte dom högsta=)

Min söta bebis...

Oh, lagat mat idag, chili con carne, det var inte igår, och jäklar så gott det vart! sen blire ju matlåder till jobbet med sen...

Har ju en utmaning med att ha matlådor varje dag i en månads tid, framförallt för att få lite koll på mina matrutiner... jag har annars en tendens till att hoppa över någon måltid där o någon här...

Kommentarer
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

hoppa över? hur fan lyckas man med det? vad äter ud istället då? går ju inte o jobba, utan mat i magen, efter lunch... liksom.

banken har inte sagt nåt än, vi fick ett samtal av en mäklare idag men inte den mäklarn till huset. anyways, vi ställde alla frågor vi hade, han skulle kolla upp svaren och höra av sig. priset är ju helt klart diskuterbart.. de vill ha 875tusen, men vi kommer nog inte bjuda så mycket.

förhoppningsvis får vi OK från banken också, bara för att det är såpass billigt.

man hoppas o hoppas.. ;)

2011-01-08 @ 05:39:51
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0