Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Februari..

Fredag, o underbara fredag.. vart en lång vecka... blev lite mer än åtta timmars övetid denna veckan... både på gott o ont kanske..

händer inte så mycket annars tycker jag, fick min dator nu i veckan... den efterlängtade... är både skitnöjd o supermissnöjd... ja med andra ord, det är precis som vanligt...

Bläää, kollar på let´s dance... jag tål inte alexandra fröken superviktigjagär faktiskt en offentlig person pascalidou... hur kan man reta sig så på en människa som man bara ser på TV???

Ja den som det visste..

jag är sugen på godis... jättesugen... MEEEEN ikke... någon muttrade en fin historia att den försöker faktiskt gå ner i vikt o lyckats gå ner ett halvkilo och det ska jag ju inte förstöra... givetvis ska jag inte göra det...

massa dravel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0