Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

110205 - Ångest framkallande rekalm...

Jag har hittat en reklam, som för min egen del är grymt ångest framkallande, den går tvåhundra femtio elva gånger om dagen på mix megapol...

Reklamen handlar om olika människor som har "gett" sig själv en present, en sleeve operation... Ja o nu kan dom allt gå till badhuset igen, dom kan hoppa hopprep osv osv osv...

Okej, betyder det att jag då som är en sådan där tjockis inte har något "rätt" att gå till badhuset? Eller hoppa hopprep, ja visst i helvete gör det ont ibland när man hoppar, det är inte ett halvkilo som studsar mot marken direkt...

Ja den reklamen ger mig grym ångest, och jag börjar för första gången tvivla ordentligt på mitt val att säga nej tack till operation och jag kommer fixa det här själv, med lite jävla anama..

Och jag tycker inte att en reklam ska få en att känna sig så, nästan som man är mindre värd o man kan inte göra bla bla bla om man är tjock...

Ja jag är tjock, jättetjock... Jag försöker, jag hackar INTE ner på dom som själva har valt att göra en operation för deras egen del, det jag klankar ner på är att en reklam som får en att må dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0