Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Trött,slut och kaputt

Ja det kan väl vara en ganska så bra sammanfattning av mig själv just nu...

Helt slut och färdig, detta trots att jag har sovit mer än vanligt nästan hela helgen... somnar mitt på dagen o sen somnar igen på kvällen... Förstår inte jag både tränar o äter... Då borde jag väl vara skitpigg igen? Uppenbarligt inte... Kaput känner jag mig för att det känns som min rygg ska gå i tvåhundrafemtioelva miljoner bitar, ingen skön känsla alls faktiskt...


Possitivt var det ja...

Mycket händer, mycket bra händer framförallt.. Vågen pekar neråt.. Skönt...

Fick löpband av herr sambo i julklapp, förtidig julklapp det är helt underbart!
Hoppas han kommer bli lika glad för det han ska få av mig bara... Det tror jag nog, kan inte skriva ut vad han ska få ännu då det finns en liten risk att han faktiskt läser det jag skriver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0