Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Grymt sa grisen...;)

Ja idag är en bra dag, upptäckte att jag har tappt 10.5 kg i vikt, inte så jävla dåligt tycker jag...

Mitt mål, eller ja det jag helst vill är att tappa 19.5 kg innan 4 juni... Det är absolut inte omöjligt, men jag lär lägga i en lite högre växel nu isådanna fall... Det känns riktigt bra att det faktiskt går åt rätt håll...

Jobbar mycket gör jag... Vi har haft massor med att göra, blir ju lite extra pengar det också..

Det händer massor känns det som hela tin, och jag har på tok för lite tid att skriva om allt....;)

Den 6:e maj ska vi till en kompis jag o några av tjejorna med deras respektiva, grilla, dricka lite o spela kubb, sen blir det vidare ut en vända... Har inte vart ut på ja säkert 1 ½ år... Så det ska bli riktigt riktigt superskojsigt
Sen 4 juni, då gifter sig ida och jimmy hur mys som helst
Sen så går mina planer mot att ha en födelsedags fest i juli då jag fyller år i augusti, men lättare att göra något lite mer mitt i sommaren, dom flesta har semester osv osv..

Sen ska vi göra det som jag har längtat efter så himla mycket... VI SKA ÅKA HEM!

JA, du läste helt och hållet rätt, jag ska åka till ljungby några dagar, mysa runt, äta på glasstorget, träffa mina vänner o bara ha det bra... Jag längtar så det gör nästan ont, har inte vart hemma på 1 ½ år tror jag det blir om inte ännu mer...

Så ja det ska bli riktigt riktigt skojsigt, jag hoppas att det finns några som har lite tid övers för oss iaf..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0