Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100915

Dålig dag...

Ja det får alla andra utom jag ha tydligen, för har jag en dålig dag då får jag höra, ja det märks ju att du inte har tagit din medicin som du ska...

Jaha, okej, så om alla jävlar i hela förbannad skitvärlden har en dålig dag då beror det på att alla har underfunktion av sköldkörteln o inte tagit sin medicin som dom ska? ELLER GÄLLER DET BARA MIG?!?

Ibland känns det som så iaf... Jag är less på det, jag får ha en dålig dag om det är så, UTAN att bli ifrågasatt...

Sen får jag höra ja men ring rådgivning o fråga hur du ska göra, säg att som det är att du får mängder av finnar av dom dära tabbletterna... JAHA till vilken nytta?!?! NÄR JAG PÅPEKAR DET VARENDASTE JÄVLA GÅNG!!!!!!!!!

Ingen lyssnar, dom säger att nä men så är det inte alls det, nä men det är inte så...

JAHA men om jag själv vet att jag går upp i vikt av dessa förbannade skittabbletter, och jag får finnar av dom, och ingen lyssnar på mig, vad ska jag då göra?! Fortsätta o ringa o bli hånad?! NEJ FÖR FAN!

ohh, bitter o arg är jag idag...

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

men de är väl såna man GÅR upp i vikt av? har för mig macco sa de, hon har samma.. har ag för mig. så jävla korkade är vissa i vården, så det finns fan inte. vissa sköter helt enkelt inte sitt jobb, o vissa är bara allmänt ignoranta o dumma. korkade rent ut sagt.

2010-09-15 @ 12:08:07
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0