Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100902

Jisses, trött så utav helvete är jag... Svär gör jag med tydligen...

Vaknade vid ett inatt av att jag hade ont i en tand... Oj jippi, gick upp, gick på toa, då hade hunden stulit sängen... Gick o la mig igen..

NU KOM MIN SAMBO; FICK EN IPOD NANO!! OJ, var jag inte alls beredd på, fick den i födelsedagspresent... JAG? förstår ni? jisses, jag är så glad så jag vill gråta... rätt ut!=)


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ska skriva om det strax, hur det gick med huset. men trOligen inte köpa det. :p

jag är svinigt hungrig nu. :/



aaaaaah. bild på ipoden! pöss

2010-09-02 @ 21:54:40
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rumptott

hej tack för kommentaren!!

ja det är två år sen med för mig snart som jag förlorade min mamma.. =/

hur gammal blev din mamma o vad dog hon av? va hon sjuk? lr blev de som de blidde för mig plötsligt bara utan förvarning =/

kram <3

2010-09-03 @ 16:32:47
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0