Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Träningsvärk

Ja idag har jag träningsvärk som bara pip pip pip...

Både på gott o ont, visst är det fantastiskt att känna att det har tagit jag har ändå ganska svårt att få träningsvärk, men just nu så gör det ganska så ont...

Jag är helt inställd på att det är måndag idag, kan iofs ha med att jag jobbat idag o göra...

Jobbar nu söndag - fredag sen är jag ledig lördag - måndag sen jobbar jag tisdag - torsdag sen är jag ledig fredag - onsdag...

Under min lite längre ledighet så är planen att ta ett ordentligt krafttag kring tränigen och faktiskt komma igång, kanske till o med köpa mig det dära simkortet jag så länge har väntat på? o försöka att komma o ut o springa någon dag med...

Har fått min sambo att vilja komma igång o springa han också, så vårat mål nu är 2 km.. när vi har klarat det en liten stund så satsar vi på 3 km runda istället...

Idag när jag kom hem, så märkte jag åter igen att jag har verkligen världens bästa sambo... Jag menar verkligen att jag har världens bästa sambo...

Inte nog med att han hade diskat o vart o rastat hunden... Han hade även tänt ljus o gjort våfflor...Hur många kan skryta om en sådan fantastisk sambo då? Jo jag kan! Och jag är stolt!=)

Nu är det dags för sängen, jobbar dag i morgon!

God natt!

PS annelieeee det var ju givetvis dig jag menade i mitt förra inlägg med fjortislistan och jag saknar er allihopa massor!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

oooow!! <3

så söt du är, keere fru. :P



men nu har jag en fråga. jag har skaffat mig en bonus-fru, är hon bara min det då, eller måste jag dela med mig aav hene till dig? :S haha! det dumma är ju att henne har jag inte träfft irl.



och du, nästa vår den som kommer nu, firar du o jag 8 årig bröllopsdag ;)

dumt att vi inte kommer ihåg datumet, nån av oss.. har du ingen gammal lunar eller nåt där du skrivit upp det? :P

borde ju va mars april maj 2003 nångång.



gött med träningsvärk, men hoppas den försvinner snart. har du fått upp nåt flås än då? mitt blir bara värre o värre nu dock... trappor börjar bli jobbigt. att ens resa sig ur sängen på morronen är ett projekt i sig.

aja, februari, februari... :P

2010-10-10 @ 23:20:15
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

japp, tog bort den när jag insåg att det bara stod massa grejer om ex osv etc i all oändlighet. haha..



så jävla synd. men vi kan ju låssas att det är sista april. eller nåt sånt.

det är iofs valborg... men det är ju lätt o komma ihåg då ;)



jajamän, jag kom fram till att det inte kan ha varit 2002 efetrsom jag flyttade in till stan på sommaren då. (våren va ju förbi)

så året efter måste det ju varit. eftersom vi ju skulle till boing med.. sååå 2003.

7 år nu, snart 8.

tiden går foooort, och vi är förjävla gamla. byuhääää! :(

men men, det ska man väl bli nångång det också. ;)



pöss

2010-10-11 @ 12:53:57
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

bemanningspoolen! hon intervjuade mig där, sen när kontoret i ljungby las ner så jobbade hon samtidigt odm mig, i värnamo på b-poolen. rätt kul att man känner en käääändis, vettö :P men är hon kvar ännu? jag tittar ju på det okända kl 20... ;)

2010-10-13 @ 08:32:13
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0