Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Träningsvärk...

Oj så ovanligt att jag har träningsvärk... Idag har jag dock inte träningsvärk på ett "normalt" ställe... NÄe, jag har träningsvärk i armvecket.. ja inte på den sidan armbågen sitter utan på andra sidan...

Känns varje gång jag ska dra ut armarna... Men men, det är då ett bevis på att jag faktiskt har gjort något också...

Idag funderar jag till o från på vad jag ska göra, vädret är väl inte det bästa så jag är inte hypersugen på att gå ut... Blir väl kanske o ta en runda på gymmet hemma istället? köra lite ben och kondition idag? blev mest armar o styrka igår nämligen..

Ja vi får se vi får se...

Man kan ju funderar på varför jag åker till ett annat gym när jag har gym hemma? Det kan man fortsätta o fundera på tycker jag...

Har bestämt mig för att köpa ett simkort, o börja simma lite smått igen (hur underbart är inte det då?) Så jag har till o med beställt hem en baddräkt, kommer med posten om ca 2 veckor... Så jag har verkligen börjat få lite fart på det hela... Framförallt så är jag stolt...

Det som min fantastiska sambo mest påpekar nu, är att jag måste få ut all gammal skit som ligger, sådant som ligger långt långt bak som jag inte riktigt vill minnas, saker som gör ont i själen..

Till svar får han oftast då, "Ja, det kanske jag behöver, men jag vill ju inte minnas, det gör för ont"

Men men, en sak i taget, inom sin tid kanske jag kan ta tag i dom minnerna som gör som ondast också för att slå mig helt fri därifrån med...

Oj vad massa dravel det blev nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0