Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101004 - Hur man njuter av sin lediga dag...

Ja hur man njuter av sin lediga dag. Man vaknar, tar en promenad med hunden på en ca tjugo minuter...
Sen så kommer man hem, äter lite frukost, kollar lite på tv o slappar lite..

Därefter så tar man med sig sambo o hund ut på en lång lång skogspromenad (ja i 1½ timme), hem, duschar, klär på sig rena kläder, sen är det tajm för IKEA=) ja livet kan väl inte bli bättre än så här just nu=)

Peter tog lite bilder kommer troligen komma upp några bilder på bloggen sen (mycket sen, lite nu) men sen, nu ska jag ju till ikea en vända=)

Är inte detta livskvalité på högnivå, vad är det då?


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

promenader är knepigt med foglossning. kan ju cykla för det hjälper. men då måste jag ju ha barnvakt för har ingen barnstol till cykeln än..

o kaffet är obligatisiskt, så de dricker jag. men inte lika mkt som förr, man får ju inte det..



vad vare mer du sa, dricka vatten?

nåt mer som är laxerande?

levaxin o järntabletter slår ju ut varann så förstår sicket fanskap du måste leva i med det.. :/

en DEN tiden, sen en DEN tiden 4 tim senare..



suck.

fått tips om att ta en matsked olivolja. gjorde det igår, inte nåt hände. fått tips om o dricka mkt vatten också. hjälpe knappt heller.

vill ju inte få ränneskita heller, men iaf inte va såhär hård i magen.. :(

2010-10-06 @ 13:05:40
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0