Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Idol och fest!

Ja precis som rubriken låter, sitter o lyssnar på Idol 2010 skivan=)! Minnah med piece of my heart så grymt duktig är hon!

Har precis fått på mig kvällens outfit, blev mönstrade svarta leggings med en svart ganska enkel klänning o en galet snygg "lite tuffare" bolero! mmm, klädsmaken är det inget fel på, bara storleken på den...;)

Sitter o flundra på vilka skor jag ska ha... jag har ju en del att välja på... men samtidigt så är det tvåhundrafemtio elva meter snö så klackarna får nog stå där dom stå...

snart dags o fixa mejket så man ser ut som en människa med, sen så kommer fantastiska Jenny o hennes man o hämtar oss sen drar vi mot Jessica o firar henne på hennes födelsedaa=)

Så har jag riktig riktig tur så kommer det komma lite bilder med sen... Men man ska aldrig säga aldrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0