Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Är bara så jävla glad...

Ja jag är riktigt riktigt glad, har fått tillsvidare anställning på jobbet...:D Så alla som inte tror att det finns sådant längre så finns det... Det gäller nog att inte ge upp hoppet bara, o prova sig fram på lite olika sätt...=)

Idag är det dags för en början till storstädning, eftersom det ser ut som att gudrun har dragit igenom hela lägenheten så tänker jag INTE lägga ut några bilder innan jag städar...:P Kanske kommer efter sen, den som lever får se...;)

Så nu slänger jag ut gubben o hunden o sätter igång musiken och sen är det bara o köra....:P

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

du får ju lägga ut före.- bilder såklart. :P

annars ser man ju inte vilket hästjobb du gjort sen, liksom. :P

snackar du nåt med rumptott nu då? hon har ny bloggadress nu: rumptott.blogg.se.

pöss

2010-11-04 @ 11:59:55
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0