Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Stockholm..

Ja vi var i stockholm igår med jobbet, på Munchen Bryggeriet närmare bestämt, det var riktigt nice, vi var la en jäkla massa personer, jag vet inte om vi var 500 eller 900 personer, fick olika uppgifter hela tiden nämligen...

Vi började här vid halv tre, var framme i stockholm vid sex, där vi fick champange och sen blev det buffe och efterätt och vin till maten, företaget bjöd på allt, dom som senare ville ha mer att dricka fick köpa det själva, vi fick en varsen drinkbiljett, jag gav iofs bort min... Slutade röka för en vecka sen, och en fylla på det? näää det hoppar jag nog...

Men skoj som tusan var det, liveband och grejer, duktiga var dom... och massor av folk, i mer eller mindre askalas tillstånd... Utom jag, som var ganska nykter ändå... Mmm, duktig jag...

Nä men skoj var det, riktigt kul, vi visade att vi kunde vi med... Klockan två var vi hemma inatt, ja då var jag lagom trött, vaknade klockan sju idag på morgonen, somnade om och sov till elva, underbart... Ska lägga ut lite bilder med senare

Ska på crusing ikväll och fota lite tänkte jag, kommer bilder på det också sen...:)

Har en underbar sambo som lagar mat till mig idag=)

sötaste söt, fick vara hemma hela kvällen själv igår och komma och hämta o lämna, sen lagar han mat idag med? Ja, vilket kap man har gjort=)

ja han är finast ivärlden jag är glad för han finns i mitt liv, även det kan vara svårt att tro ibland...:P

Ha det gott alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0