Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Nya jobbet...

Funkar perfan, kommer bli tre tuffa första veckor, men vad gör väl det? det känns bra, spännande, kul och härligt gäng som jobbar där, ja jag är riktigt possitiv och nöjd över att jag är en av dom som blev anställda faktiskt!

Fick veta att vi har fyra månaders provanställning sen kommer det gå över till tillsvidare anställning, inte helt fel det tycker iaf jag=)

Mycket på gång! Me LIKE=)

Känns skönt att man ändå kan påverka sin lön till det mer possitiva, kanske inte vara fullt lika beroende på att "ifall pengarna räcker" det är jävelusiskt skönt!

Ja jag ser possitivt på det mesta nu faktiskt... Känns jävligt skönt! Så äre serni!

Nä dags för duschen innan jag ska iväg och jobba=)

Puss och kram sig=)

Kommentarer
Postat av: Donken

FY SATAN VAD HÄRLGT!

jag blir så himla glad för din skull när jag läser om såna här uppgångar. Du har haft det tufft förut, och nu är det mesta helt underbart, och jag blir så glad åt det! :D

Jag hoppas du får minst hundra tusen i månaden. jobba på, jobba på.. ;)

hehe.. nääh, men kanske iaf över tio tusen då. :P



har ni bestämt nåt mer bestämt när ni kommer nästa ggn? sommarn eller tidigare? pöss

2010-03-04 @ 20:09:03
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0