Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Puh

Ja puh, duktig jag var igår, både styrketränade och gick med hund och stavar 20 min vardera, näe, kanske inte jättelänge men ändå 40 minuters träning typ... Inte så dåligt tycker jag nog...

Varit hos läkaren idag, för ovanlighetens skull, ska strax iväg till nästa läkarebesök med sjukgymnasten, får se hur det går..

Både jag och gos har fått till oss nu att vi ska gå ner tre kilo på en månad för därefter kunna få hjälp med medicinering för att kunna ta bort sockerbegär, gå lättare ner i vikt osv, så vi får se, är en utmaning så det heter duga, men jag tror vi ska klara det, iaf om vi gör det tillsammans, om vi finns för varann och puschar varann, Ja vi brukar göra det, allt som oftast men nu behöver vi det nog mer än någonsin, men jag tror faktiskt att vi kan klara det...



Kommentarer
Postat av: DONKEN

tillsammans klarar man mycket mer. :D pöss

2010-01-20 @ 16:11:27
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0