Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Ojski...

Ja tro det eller ej... MEN DET SNÖAR FORTFARANDE har snöat i jag vet inte hur många dagar nu.. Mysigt iofs, därifrån där jag kommer så brukar det inte vara så mycket snö som det faktiskt är här, mys mys iofs


Hahah, jag har kommit på att jag och annelie har ett mer eller mindre halvlustigt kommunikationssett, vi kommunicera via våra bloggar, jag går in ohc läser hennes ohc kommenterar, hon går in och läser min och kommenterar... Helt normalt eller? Njaa... Kanske inte, men ingen har påstått att vi är riktigt normala heller så för den delen=)=)

Min svartvita bus, har inte hittat på så mycket idag, konstigt nog, hon och hjärtski tog något helgalet race idag på morgonen med gudarna vet vad så jag vaknade... (morgon och morgon klockan var la en tolv eller något) Men ändå...

Ohhh, är lite småsur, finalisterna ifrån Idol kommer spela här runtomkring i krokarna, och tror ni jag kan se dom?? NÄÄÄÄ=/ Inte alls speciellt roligt... är för mycket snö, och då vill inte jag köra, då kan jag inte tvinga hjärtski heller till att köra, sen håller jag på att bli sjuk samtidigt... Lagom trök...



Ja jag var tvungen att lägga upp bild på mig själv när jag är nyklippt och färgad, tror nog att jag är ganska nöjd ändå då kanske... SKa försöka hitta en vinter bild på hur det ser ut här med=)




Där såg man ju mycket av vad snö vi hadde då... Nää, och ja annelie, jag vet, det är bilder som jag redan lagt upp på bilddagboken.. .MEN ÄNDÅ=)





Man ser nog inte riktigt där heller, med tanke på att det kommit en jäääkla massa snö till efter den bilden togs, och jag är inte riktigt sugen på att ställa mig och fota snön just nu, kommer nog kanske om ni är snälla lite lite senare=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

vi är hjärtesnälla, hähä.. :) ja nej helt normala är vi inte, men som du sa, det har vi aldrig påstått heller... ;)

och ditt hår är så jävla fint, du är så himlens söt i lugg! Passar bättre i lugg än utan, om jag får vara så fräck o säga det. :)

Vilket jag får, enligt lagen. ;) Hähähähä.. Körde race? springades, eller med BILEN...? :P hahahhaa... :P pössa å bli frisk nu.

2010-01-02 @ 18:22:14
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

..och så tjatar vi sönder varann på att den andre ska blogga. ;) häähähähää... när kommer du hit i krokarna nästa gång? nåt planerat? pössa. :P

2010-01-02 @ 18:23:05
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0