Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Nu jävlar börjar kampen...

Ja nu är det bestämt, kampen har börjat!

Ja vilken kamp säg? Jo kampen mot fetma, Struma och framförallt SOCKERBEROENDE.
Helt otroligt första gången jag tror att jag vågar skriva ut att ja jag har faktiskt ett sådant beroende, inget jag är stolt över, men framförallt så är det något jag ska jobba bort, kämpa bort med blod svett och tårar... HAHA, nä men det kommer bli en kamp, och även denna kamp ska jag vinna. Jag gör det för att jag kan, för att jag vill och framförallt för att jag vill må bra! Så dom första veckorna lär bli tuffa, men det ger jag blanka fan i, för att JAG kommer klara det, jag har min gos i ryggen, jag har förhoppningsvis en Dietist i ryggen och så kommer jag ha min sjukgymnast, som för den delen tyckte jag hade gjort ett jättebra framsteg när jag berättade att jag hade tränat igår, och att jag har blivit bättre på att gå med mina stavar. Gudars, ja sådant värmer...

Så det vi kom fram till var något i stil med att, fortsätta att göra det som jag gör, och sedan lägga till några lätta övningar, fortsätta försöka träna 1-2 gånger i veckan, och det ska jag ju faktiskt klara av.. Eller hur??

Ja jag tvivlar inte på mig själv, förstår inte, börjar nästan tro att jag har fått en glimt av både frihet och självförtroende...;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du lyckas !

2010-01-21 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0