Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Lite fler bilder...

Lite bilder ifrån året som varit=)



Älskade och finaste hunden som finns!



Ja inte alltid hon vill vara med på bild, dessa bilder har jag tagit.



Var ute en dag och fotade, då blev denna bilden tagen.





Lussefirande på jobbet, ja han har en peruk på sig!




Självklart får man inte missa modevisningen!




Innan jag klippte och färgade håret...





Och efter jag klippt och färgat det!





Och till sist, en underbar vinterbild,

Kommentarer
Postat av: DONKEN

de är en himla ljus bild på den nya frillen, kan du inte ta fler så man ser lite bättre? :P pöss pöss pårej älskade fru.

2010-01-09 @ 16:25:40
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0