Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Sista dagen på året...

Ja man kanske borde summera året egentligen? Nu när jag är på lite bättre humör igen:)

Året har varit ett givande år, lärt mig massor om både mig själv och om andra, jag har lärt mig att jag faktiskt kan...

Med lite jäkla anama så kommer man långt..

Och jag tycker att jag har kommit långt! Jäkligt långt rent ut sagt!

Jag har en bit kvar, men varför sluta när man har börjat?

Ska strax börja med våran varmrätt som vi ska ha idag, blir ungsgrönsaker med stekt fläskytterfilé o lite tzatziki o sallad till... Mmmm inte helt fel=)

Vi kör lite tvärs om så vi har ost och kex som lite "förätt" aktigt o sen blire mandelmussla med vanlig grädde och chocklad grädde med lite jordgubbar... det kan la inte gå fel?=)

Vid tolv slaget blir det skåla med lite mousserande jordgubbsvin... (bättre att man tar något man vet man tycker om än något bara för att det är nyår)

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

åhåå, gick det bra? var grannarna snälla? eller galna o tände på raketer vid bilarna..? ;)

2011-01-01 @ 12:06:07
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0