Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Jobb jobb jobb jobb...

Nu är det mycket, börjar fundera på om man flyr in lite i all den dära övertiden bara för att slippa känna.... Julen närmar sig med stormsteg... Saknaden detta året är större än många andra år...

Saknar min mamma jättejättemycket, o alla som säger att tiden läker alla sår har fel...
Dom blir inte fullt lika djupa... Då har jag ändå haft ett bra år...

Ja jobbar gör jag... ca 12 timmar om dagen i två dagar nu, först övertid o sen min "ordinarie" tid... Så körde 3 timmar igår, 2,5 idag o tänkte göra en timme i morgon o sen 3 timmar på fredag o 6 timmar på lördag...

Samtidigt som vi ska lära oss något helt nytt på jobbet ( vi ska byta kompetens) Ja allt är både på gott o ont, jag får inte så mycket tid o tänka på det som är jobbigt, samtidigt så får jag ingen tid med min sambo eller med min bebis (hund)...

Ja det är väl en övergångsperiod?

Kommentarer
Postat av: Rumptott

du skoja..?? fy fan.. de ända julen gör är o påminner om mamma =( vet inte hur länge sen det är din mamma gick bort? o hur?

va de som för mig? knall fall utan förvarning?

som en blixt från en klarblå himmel typ =/

min mamma dog för snart 2år sen 44år o i en kraftig hjärtinfarkt =(

kram

2010-12-15 @ 21:15:23
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: Rumptott

va kan man kräva o få en journal kopia?? =O hur sjutton går man t väga då??

trodde jag inte äns familje medlemmar fick?

hm ja de e inte lätt.. man blir helt chockad.

hade hon inte talat om att hon hade cancer? =/



kram

2010-12-16 @ 20:02:00
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0