Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Egotrippad?

Ja jag sitter och funderar på om man är egotrippad om man säger att man inte vill följa med o handla för man behöver lite tid för sig själv någon gång... Ja ni vet det den där stunden man bara få vara för sig själv, då ingen har koll på allt du göra, ingen som egentligen bryr sig heller, när man bara kan få vara en stund helt ensam...

är det egotrippat att faktiskt känna så?

Enligt min sambo så tycker han att jag har hittat helt fel för att jag behöver lite tid för mig själv någon gång ibland... FY MIG ungefär...

Men vad ska jag göra? jag behöver det för att jag ska kunna fungera som jag ska...

NÄÄÄ då är jag rädd för att vistas ute... Men hallå? Är jag ego som inte känner att jag vill tillbringa 24 timmar om dygnet sju dagar i veckan runt folk med folk hela tin? utan vill ha en liten stund då bara jag kan få vara jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0