Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101225 - Juldagen

Ja jag fick tok fina julklappar igår, men julen handlar väl ändå inte bara om vad man får i julklapp, eller vem som har mest mat på bordet? Julen handlar väl om att få vara med dom man tycker om. Det andra är bara ett plus i kanten, något extra...

Ja jag retar säkert up as många just nu det bryr jag mig inte så mycket om faktiskt... Jag tycker så, om jag skulle få välja mellan massor av god mat o julklappar eller få en timme med dom jag tycker mest om ( både dom som lever och dom som inte gör det) då skulle jag hellre valt en timme med dom jag tycker mest om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0