Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101218

Ny dag ny övertid...:)

Vilket jäkla tjöt om övertid... O alla som tror att jag enbart gnäller ni har fel... Jag älskar mitt jobb, jag är jäkligt tacksam för att jag har ett jobb att gå till över huvudtaget... O jag är ännu mer glad för att jag har ett jobb och där det är något jag verkligen trivs o kan utvecklas...

16 timmars övertid blev det den här veckan, jag är ganska bra jag... Ja jag är faktiskt lite stolt över mig själv, ska vara ledig i morgon tänkte jag, o sen blire måndag till torsdag sen är det ju JUL=) o lite lång helg....:)

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

skööööööööönt det. :P

kortet är inte skickat än, så du är medveten om det... måste få tag i höronpropparna med. :P

2010-12-18 @ 20:51:49
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0