Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101216

Idag vart det bara en o en halvtimmes övertid... men 7 timmar på tre dagar pluss min vanliga jobbtid... Ja jag är lite snurr i huvudet nu jag...

Jobbar kväll i morgon men tror du man får sovmorgon för det??? NÄÄÄE inte, blir ändå upp mega jättesuperduper tidigt... Eftersom att fröken inte har haft all tid i världen åt att träna i två veckor och det känns som att jag har gått upp en sådär 200 kilo... så blir det ett ordentligt simpass imorgon och ett gympass på lördag efter jag har kört ytterliggare sex timmars övertid....

Shit vad jag gnäller... Ja men jag får gör det... Det är trots allt min blogg...:)

Finns mycket jag borde behöva måste göra... Ska försöka få tummen ur röven o faktiskt ta mig upp till minneslunden här där jag bor idag o tända ett ljus för mamma, farfar o mormor... Men det tar emot, det är jobbigt.. Man vill liksom inte riktigt sådär... Det är jobbigt att minnas ibland...


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

de vet ändå satt du tänker på dem, oasvett om du är där och tänder ljus, eller om du bara säger godnatt före du lägger dig. tror iaf jag.. men har för mig att du också tror det.



skrev till rumpis att hon skulle skriva nåt till dig, för jag sa att du vet vem hon är och att ni är i samma situation. Har hon skrivit?

rumptott.blogg.se är det iaf.



och ja, bloggen är en klagomur, den är ju till för sånt. och för att läsarna ska kunna kramas lite när man klagat klart. ;)

2010-12-16 @ 22:22:24
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Rumptott

jaha?

men mamma min dog ju hemma i hemmet.. men skickades t ett sjukhus för obduktion typ eftersom hon va så ung o hade dött i hemmet så gör dom alltid så..

hm.

så vet inte om de är lika rätt/lätt o göra så..?

hm..



nja då är de nog värre.. mamma visste ju inte heller att de va så illa men att de ändå inte va bra typ..

så hon sa ju hela jul helgen att nääh efter jul o nyår år nu måste jag t läkaren o få någon rätsida på de här men hon hann aldrig =(



2010-12-17 @ 08:57:32
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

jag fick spånk på lasse förut idag, det var därför jag var förbannad. men det tänkte jag att låta bli skriva ut i bloggen, då får han alla mina läsare på sig. och det vill jag ju inte sen, när jag lugnat ner mig, hahaha... :P

jaaa, du ringde sen, o gjorde mig glad. först vaknade jag, låg i sängen, sen ringde gap (du vet?) o då var de en norsk tjej, sen ringde du 2 sekunder efeter jag lagt på, sen ringde lasse 2 sekunder efter du o jag lagt på. fan vad poppis jag vart idag! ;)

2010-12-17 @ 22:00:49
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Rumptott

mm.. hm.. ja men de har ju gått över två år snart.. e ju så dags o börja ringa o re om de nu? =/

tror inte jag skulle klara av o läsa de faktiskt =/

hm..



men de skulle ju ändå va kul.. men vet i fan va jag skulle säga heller lr hur jag skulle säga det.. =/ hm..

jah de e fan hemskt.. =/

kram

2010-12-17 @ 22:01:42
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: Rumptott

nja vet inte om jag vill..

river upp för mkt igen.. tror jag =/

2010-12-18 @ 17:26:58
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: natta

Ny tävling! Vinn ett kitt från body shop, allt du behöver göra är att kommentera att du är med :)



Lycka till/Natalie

2010-12-19 @ 23:32:37
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0