Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101211

Släktträff på min sambos sida idag... (eller ja, kusinträff) jag känner mig alltid lika nervös o alltid lika säker på att det är ingen som tycker om mig, o sen som "vanligt" har jag inga kläder...

Problemet är att jag har massor av kläder, och det mesta passar också... Det finns säkert folk där som också tycker om mig det är bara jag som inte riktigt "vill" inse det... eller ja, självkänslan infinner sig inte riktigt alltid...

Tänkte bjuda på en bild iaf...





Lite snöig bara....




Och ja, jag vet att jag alltid ser sur ut på bilder...

Kommentarer
Postat av: Rumptott

hello.. Donken sa att jag skulle prata med dig.. =)



så här är jag hehe.. hej hej.. =D skakar hand

hörde vi skulle sitta i samma båt? =/

mad world säger jag bara..

kramar

2010-12-15 @ 11:45:30
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0