Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101208

Fick en liten påminelse idag att jag inte bloggat på riktigt riktigt länge... So, vi gör ett försök...

Mycket har hänt senaste tiden, jag o tjejerna var ju ute o spelade lite biljad o käka lite, hur mys som helst, lite julsaker har kommit upp här hemma... Det ser ut som kriget... Jag har fått min årliga svinanusbanus mega sketa ont i ryggen... Alla som tänker jaha, mhm det måste vara pga av fettma, har fel.. Jag har haft så här varje år sedan jag körde o voltade med min bil, en gång i början av vintern o en gång i början av våren... (När dom största väderomslagen kommer)... Det har gått hyffsat bra fram tills typ i förrgår... då började det göra riktigt riktigt riktigt jävla ont... alla mina "starkare" alvedon är slut.. dom andra jag har mår jag väldigt dåligt av konstigt nog... Så antingen får jag ringa till läkaren, eller härda ut... Troligen blir det härda ut...

Oj sikket gnäll inlägg det blev då.. Ja blir väl så ibland...


Vi hade julfest på jobbet igår... Supermys, dom hade vart lite fiffiga o satt oss ihop med olika personer (man fick dra en lapp, där stod ett namn på en person eller något annat, på olika bord stog det olika saker, som på mitt bord stog det hollywood, jag fick anna anka...)

Osv, hamnade jämte folk jag inte kände, det fick gå, blygheten kom swooosh in o satte sig, men eftersom att ingen tror att jag är blyg så är det ingen som tror på mig...

Jaja hur som helst...

Åter till efterlyst, hämta in tvätten o sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0