Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Veckan..

Ja då vart denna jobbvecka slut och jag har fått lite juledighet jag med... Skönt på ett sätt, men känns lite konstigt på flera andra sätt ska gudarna veta...:)

Lite drygt en vecka kvar till jul nu, och idag äntligen så kom snön, och det med besked har snöat hela dagen här idag, jättemysigt men ack så halt.. Trillat två gånger idag, varav ena gången rätt ur ifrån bussen, men ja ja, det bjuder jag på=) Jag menar jag lever ju fortfarande...:) Så typiskt mig iofs..

Jag borde nog heta fröken klumpeduns på riktigt...:)

Men vad i tusan, det som inte dödar det härdar.. Så sägs det iaf=)

Jag funderar på att stjäla Annelis Ide om ett par viktiga händelser i varje månad under 2009 och blicka bakåt. Jag menar varför inte?

Så Here it goes

Mitt 2009!

Januari
Januari började lite halvkaotiskt. Men började jobba... Jobbade i hela 5 dagar sen gav jag upp det stället.
Det var inte något för mig just då, men jag kan ju "skryta" att jag provat på att jobba som telefonförsäljare också;)

Februari
Ja jag slutar jobbet i februari, blir sjuksriven, får veta att jag har underfunktion av sköldkörteln, och massa saker börjar klara upp sig. Jag har börjat att försöka ta mig ur mitt gammla mindre bra beteende och mitt "förra liv"

Mars
Ja vad hände i mars egentligen? Minns knappt själv, tror hela prossesen med advokat och bodelning börjar här någon gång. Är mindre och mindre hemma, och mer och mer här där jag bor idag. Ja ett år sedan jag förlorade min älskade mor.

April
April är nog helt luddig... Jag minns verkligen inget alls ifrån den här månaden.

Maj
Nu börjar våren sätta igång, köper mig en bil här någon gång... Som praktiskt bara står, körde nästan inget med den, ner till småland en vända och tillbaka typ.

Juni
Underbara sommar, låg jättesjuk hemma i Småland då, skulle vara hemma i en vecka var tanken, ligger i världens feber, feberyrsel och jag vet knappt vad.. Men var någon av dom sista gångerna "hemma" med.

Juli
Jag och min gos åker ner, säger upp min lägenhet, träffar en del vänner, får träffa donkens söta söta bebis.

Augusti
Blir av med min sjuksrivning, samma dag får jag ett jobb. Träffar nya människor lär känna lite folk där jag bor nu och bara känner mig allmänt nöjd, fortfarande massa strul med advokater.

September
Ja jobbar fortfarande, har för mig att det började lite nya människor på jobbet nu också, är lite osäker dock. Massa som händer, går upp och ner. Saknar väl mina vänner en del ifrån småland, men går ändå bra, bara för att man flyttar så behöver man väl inte förlora dom.

Oktober
Ja men gud? Vad hände med oktober, var det bara en månad som flög förbi? Har inget direkt sånt där minne... Nä... Tomt..:P

November
Oj nästan hela året har gått... Börjar komma till ro igen, trivs som bara den där jag bor, med jobbet, dock lite strul, men trivs som bara den.  Träffat massa nya människor, och ja bara njuter av att livet faktiskt kan vara väldigt bra..:)

December
Ja det är där vi är nu, har precis fått jul ledighet, ska fira med min gos och hans familj på julen, Tror det kan bli vädligt väldigt mysigt, fått en massa gjort, julpynt, fått mina julkort skickade för en gångs skull, inte bara skrivna utan skickade också.. TUMMEN UPP.


Ja det var kanske en halvknepig förklaring på mitt 2009

Kolla in annelies där har man en proffsig sammanfattning=)

http//:donkens.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0