Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Natt...

Ja natt är det, klockan är halv ett, jag ska upp vid nio imorgon... Hmm....

Ja, går jag ohc lägger mig nu och somnar inom en halvtimme då får jag ju faktiskt mina 8 timmars sömn... Så det ska nog gå...

Kommer en ny tjej till jobbet imorgon, får la se hur hon är, förhoppningsvis går det lika bra som det har gjort dom här två dagarna.

Nu är det inte många dagar kvar till jul, blandade känslor, första riktiga julen utan mamma, känns konstigt... Men samtidigt så är det min första riktiga jul på mitt nya liv, mitt nya jag, och sen så finns säkert mamma där också, jag tror att när hon dog så blev hon min skyddsängel. Mycket har hänt därefter, frågan är om man skulle lyckas om det inte blev som det blev? Vem vet...

Vart ute och rastat hunden, ser lite kul ut när det är ungefär lika högt med snö som hon är... Plums ploffs ploffs typ=) Sötaste!!

Nä och anneli (donkens.blogg.se) Får ej sluta att blogga under flera dagar...  julafton är okej, men inte alla andra dagar... Så det så=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

anneliE stavas det ju. :) Mitt alltså. ja och det är nog ganska 100%igt att mor din är med dig vart du än går. ingenstans är du utan henne. :) och jag tror som du- allt händer av en anledning. och tyvärr ibland måste nåt dåligt hända, för att det sedan ska vända och allt blir skitbra. :) har skrivit hur mkt som helst idag, är du snäll o fin nu då? :D kul med såna hängivna trogna läsare som frugan min, det gillar vi :D pössa på dig. ps. nu länkar jag in dig på min.

2009-12-22 @ 01:03:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0