Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Söndag!

Söndagar brukar vara en av mina favoritdagar, knäppt va? Men det är en dag som jag brukar slappna av på, gör det jag känner för, ta en promenad med hunden ja bara njuta helt enkelt.


Denna söndagen är inte en mindre bra söndag, men jag ska däremot göra något jag vanligtvis inte gör... Jag ska jobba..

När jag jobbar helg så brukar jag i normala fall bara jobba lördagar men nu så har jag även börjat jobba söndagar.. Ska bli lite spännande..

Så önskar er alla en toppen dag o se till att njut!
Bjuder på en bild ifrån i våras när vi var i stugan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0