Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

patetisk ynkrygg

Denna människa... patetisk och rent sagt ond... hur kan man ha mage att lura människor på det sätt du gör? Om så allvarliga saker? Förstår du inte hur man mår när man får sådana samtal där du praktiskt taget säger att du är döende och sen visar det sig att allt är en bluff... inte nog med att jag känner mig som en idiot som trodde på dig du drog upp en massa minnen som gör jävligt ont.. vi försökte hjälpa och stötta dig i en sjukdom som du inte ens hadde! Du har fått mig att nästan gå in i väggen ! Och mage på allt så försöker du dels ge mig dåligt samvete för att du lägger dina pengar på skit? Väx upp! Ta ditt ansvar, men framförallt kontakta varken mig eller mina nära igen för tro mig det du har utsatt oss för är inget jag ens skulle vilja utsätta min värsta fiende för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0