Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Wihoo!!!

idag är jag glad, riktigt jäkla supernöjd med mig själv är jag...!

jag har äntligen nått mitt första delmål, jag har små små små delmål ( 5 kg ) åt gången, förutom första nu, där var det 4.5 kg...

så jag har nu nått det första målet på 4.5 kg minus helt själv.. inga lustiga dieter, inte en massa hoppaöver målitder, inga nutrillet eller någon annan kostersättning... utan bara gjort som vanligt typ..

ja jag är supernöjd och stolt över mig själv.. det får man vara, detta firades med en timmes promenad med hunden i fullvintermundering, jacka,termobrallor,tjocka sockar, varma vantar och så klart den berömda skitfula mössan jag har...:) jag känner så här, att nu när dom första 4.5 kg faktiskt är borta så är det bara o fortsätta, jag har inget att förlora, jag har fan i mig allt o vinna...

det är ett litet litet steg... men en resa börjar ju trots allt med ett litet steg...

jag är nöjd med mig själv... vansinnigt nöjd o stolt.. inte allt för ofta det händer men idag gjorde det det...:)

Nu ska jag kolla på lite tv som jag inte har hunnit kolla på o sen blire en tur till tvättstugan igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0