Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Fredagsmys..

Tanken var så... lite fredagsmys, först lite afterwork med jobbet, sen hem o ha lite vanlig hemma mys...

Istället blev det, kom hem, somnade... vaknade halvt förvirrad åt en fralla o snart dags för lite tv...

jaha, och varför blev det så kan man ju fråga sig?

Jo igår, när jag skulle gå till jobbet, så trillade jag.... TJOOOM sa det rätt ner i backen... AJ sa jag... sprang in, bytte skor lite förtvivlat o sen drog mig vidare...

Ja, igår var det inga problem alls, lite ont i huvudet ,lite ont i nacken o lite i ryggen, inte så farligt ändå...

Idag däremot, har jag snorjäkladunderpiss ont i ryggen, kan inte röra handen ordentligt o det gör skitont i armen..

MEN, jag är tacksam för det där extra lagret runt rumpan just nu...
För den har jag inte ont i..

Trött som en gnu är jag.. ingen aning om varför.. eller jo kanske lite.. men men, blir bättre tills man gifter sig...

nu let´s dance...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0