Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

den berömda.... LISTAN

- Rensa ur min gaderob
- Ringa tandläkaren
- Kontakta en sådan däringa opitker...
- Måla korgen ute i hallen
- Minska min hylla o måla om den
- Kolla igenom hela min skosamling o eventuellt kanske försöka rensa lite... har bestämt mig för att kanske göra mig av med två par skor som jag inte använder..
- Ta ner julsakerna ( JA JAG VET)
- TRÄNA i massor av stora mängder... usch på mig..
- Borsta hunden.
- diska
- städa
- ändra om lite i vardagsrummet kanske
- Städa databordet

jag har med största sannolikhet tvåhundrafemtioelva miljoner saker till... MEEEEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0