Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

God jul!

Jag vill passa på att önska alla mina två trogna läsare en riktigt god jul! Med god mat, många julklappar och mycket skratt. Själv ska jag alldeles strax göra mig i ordning för att bege mig mot sambons pappa, därefter vidare till hans mamma o fira jul. Dagen kommer alldeles säkert bli hur bra som helst!

Jag tänkte att jag faktiskt ska bli bättre på att blogga nästa år, då jag känner att det har väl varit lite halvdant sådär under året... Summan av kadermumman är iaf... Jag har lyckats gå ner 19 kg på ett år! Jag är stolt! Jävligt stolt faktiskt, jag har kommit till insikt med mycket bra saker om mig själv... Det behövs ibland:)

Framförallt så har jag lärt mig, vill man så går det!

Stor julkram till er allesammans..:)

Kommentarer
Postat av: donkas

ojjjjj grattis! Men då är det ju dags o byta header också förstås. :P hihi! Faaaan vad du har vart duktig!

jaaaa johanna, KOM på bloggträffen o invigningen! Vi gick ju om varann i somras, o sen skulle vi ju till dig men då blev de ingen bilresa för barna inte pallar...

så jäkla dumt, alltihopa. var ju skitlängesen nu. alldeles för länge.

PÖSS på dig frugan! <3

2011-12-27 @ 06:58:10
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: donkas

maila mig lite bilder så kan jag göra en ny header åt dig, å så kan jag fixa till den där kolumnen som hamnat knasigt. :P



woop! Faaan va kul om du vill komma! Nån man faktiskt har träffat många gånger irl och känner ganska väl liksom! ;D



hur är det med bocken? står än?

ja asså inte den bocken, utan halmbocken... ;) hahaha ;D



apladalens hotell heter det om du vill kolla upp på nätet, och vandrarhemmet är folkhögskolans vandrarhem i värnamo.

Jag får väl ringa finnvedbostäder med om övernattningslägenhet, för annars blire väl inte gjort. haha... jag känner folk! ;)



pöss!

ps. hoppas verkligen att P tycker de är en bra ide nu med! ;)

2011-12-28 @ 03:53:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0