Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

15,5

Ja, det är dom kilorna som har försvunnit... Inte fel någon stans... Massor av kilon kvar, men man måste börja någonstans!

Jag har börjat att gå till jobbet vissa dagar, det tar ca 1 timme och 15 minuter och är ca 6.2 km... Det gör SUSEN!

Man är två miljoner gånger piggare än vanligt och man mår bättre, sen då att kilorna sakta men säkert försvinner gör mig inte ledsen någonstans...;)

Mitt enda ilandsproblem i det hela är att kläderna börjar bli förstora... Ganska mycket förstora... Jag tycker om mina kläder... Ska försöka spara delar av dom tills vi ska åka till ullared i oktober... Men vi får se.

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina Skogs bilder:D?

2011-08-14 @ 17:44:40
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

oj jääklar!

grattis! ;) tänk att gå så långt, varje dag. bra att du fixar det! men som du säger, det är bra med motion för alla folk. det är ju bara så.



skrev in din födelsedag där med nu, hehe! :P



senaste grejen nu från lasse och hans brors funderingar, blire inge bilresa dit nu i sept. alls. :( Vi var i oskarshamn förra helgen, och bilresan hem tog rätt hårt på gubben. barnen var sura, jag fick sitta bak med dem o roa dem samtidigt som jag läste kartan (vägarbete som inte hade skyltat om mot vmo).. osv. men ja. Han vill inte köra så långt ännu iaf.

meeen men... :/

så ser det ut just i detta jättenu alltså. saker o ting kan ändras. men ska vi åka, så får vi ju göra det före första snön o allt kaos i sthlm.. ^^



pöss!

2011-08-19 @ 23:56:18
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0