Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100925

Ohh massor av bilder jag borde/ska lägga upp inom sin tid så fort jag orkar fota dom=)

Typ min ipod, mina kläder, min hund o ja allt annat som händer runt omkring... Ibland tappar jag bara bort tid o rum o glömmer bort o ibland hinns det helt enkelt inte med..

Idag är jag ovanligt pigg, sov till ehm... elva eller något sådant, hoppade ur sängkläderna fram mot ett någon gång o tog en välbehövlig dusch=)

Flundrar på att ge mig av mot rusta o glo en sväng... Försöka hålla shoppingsuget borta o bara kolla lite... Måtte det gå vägen bara..:)

Peter (min sambo) köpte ett spel igår (om någon har missat det) uncharted 2.. Jag som i normala fall är allmänt blaha blaha mot spel (och filmer med för den delen) där det mest är skjuta skjuta tycker detta spelet är riktigt riktigt häftigt... Så absolut värt ett försök... Peter har försökt få mig börja spela detta nu flera gånger han lyckas... INTE=)

Är så rädd att när man väl börjar så har jag la inte tid till annat på ett tag... och så skoj ska vi inte ha det...:P

Nähä, dags o göra sig redo o klar o dra ut en vända=)


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

annars kan du ju fota det, för känns onödigt o ta med ett lönekuvert ba för du träffar mig. :P alla siffror o namn o grejer kan du ju censurera innan du lägger ut den, bara. ja eller maila mig det, går ju också. :P

vet ju redan vad du heter och cirka hur mkt du tjänar. (din jevel hahaha) :P



oooow! <3 vad du är söt. :)

2010-09-25 @ 14:27:27
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

haha! ja jäklar. var det spelet till x box? eller var det ps3?



hahha nu torrmoppar vincent golvet här inne i teverummet, så jävla sött.

;)

pösssen



ps. på RUSTA kan man inte "bara titta" inte om man har råd att INTE bara titta. går inte. jag har testat. fysiskt omöjligt, faktiskt.



2010-09-25 @ 14:29:22
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0