Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100919

Gymmat idag, bra jag är ibland va?

Kollat på big brother några avsnitt.. (det är snart klart, bara fyra personer kvar i huset nu...:P)

Ska strax sätta mig o kolla på Valvakan, måtte dom rätta vinna...

Vilka dom rätta är? Det är säkerligen olika för dig o mig..


Var på jobbet o hämtade lönespec o schemat idag...

Har väl varit mer nöjd med mitt schema än vad jag var denna gång... Jaja shit happends=) blir väl bättre till nästa gång säkert!

Om inte annat får jag lite OB tilägg då o då, upptäckte idag att jag får 99 kr i timmen extra vid OB, inte helt dåligt tycker jag nog, jag har haft jobb där jag inte har fått något OB alls...

Nä pengar är inte allt, men det gör vissa saker enklare ibland...

Har beställt huskataloger idag.. Vill se vilka olika alternativ som finns, vad vi mest känner för. Då det faktiskt i vissa fall kan löna sig att bygga nytt i stället för att köpa ett äldre med tanke på elkostnader, uppvärmning, renovering osv osv osv...

Nä valvaka nu!

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2 BarnsMorsa 2 be

OJ minsann, ja jävlar! huskollar-tagen ni också nu? HÄRLIGT! :D

du får visa lite bilder när ni börjat fundera på riktigt vilket ni vill ha o så. :)



jo, vi röstar nog på samma block iaf, sålänge du inte röstat på fel block. haha...

rosen o hjärtats färg är rätt block, alltså. haha! ;)



pössen och tack för sötpöte kommenten. <3

2010-09-19 @ 21:04:02
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0