Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100918

Lördag idag!

Har vart helt underbart väder idag, känns så underbart, vi har vart ute o gott i ca 45 minuter. (kommer ut några bilder sen)

Sitter fortfarande o kolla på Big Brother 2003 på www.tv4anytime.se

Galet skoj!

Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare, fick tips när jag efterfrågade detta på Facebook!
Inte helt fel, bättre än köpta o helt okejigt gott brukar det bli också!

Ikväll blir det film, vi köpte två BluRay filmer som vi inte har hunnit/orkat kolla på ännu, så ikväll blir det hemgjordhamburgarfilmmyskvällisoffan...

Riktig tjockiskväll ikväll med...


Avslutar dagens blogg inlägg med en helt underbar höstbild av min prinssessa!



Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Äppelpaj till efetrrätt? :P det äter jag nuuu :P mammsigt.



vill du med på ljusparty på tisdag förresten ? :P

hineru de tros? ;)

2010-09-18 @ 20:36:02
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

mumma. hehe... ahaaa, emn n käka morötetr då, o dippa i creme fraiche o vitlöks grejs. :P

är ju svingott, o nyttigt. :P

2010-09-18 @ 20:48:48
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0