Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100915

Rubrikerna blir inte så inspirationsfulla... Lär ta mig i kragen... Snart...:)

Ledig idag med, helt underbart!=) jag tycker jag har varit värd det=). Jobbar några timmar imorgon, sen så har jag långhelg, ledig fredag - söndag=)

Inte helt fel va?

Väntar på vårt nya schema ska komma, skulle kommit i måndags men hade inte kommit då, får se hur det ser ut=) måtte det se lika strålandes bra ut som detta schemat har gjort!

Men det tror jag, brukar inte vara så stora bekymmer med det heller=)

Nu får jag snart veta om min provanställning leder till precis det jag vill (fast anställning så klart) jag hoppas o jag tror nog ändå det med=) men vi får se... det kan bara tiden avslöja;)

Bakade tigerkaka igår, oh så gott=) jag o hunden tyckte det var skitsmarrigt, peter som bad mig göra den tyckte inte att den höll riktigt hela vägen... Och sen fick jag veta att det var pga av att "men jag är inte så förtjust i tigerkaka, jag vill hellre ha en vanlig" då frågade jag, men varför sa du inte det för? " nä men jag vet ju att du tycker bättre om tigerkaka du ju" ohh... gos...

Nähä, nu ska jag sitta o slö kolla lite på tv o bara ha det bra en stund=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

detta inlägget få¨r du nog ändra, med namn o allt i det.. elelr ska du ha de så?

tänkte bara... ifall du missade de..



fan så gott med tigerkaka! haha.. de va längesen jag åt. gör en till mig med? :P

2010-09-15 @ 12:15:58
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0