Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100914

Händelserik dag...
Har semester idag, skönt, precis avslutat ett 7 dagars pass på jobbet...

Har hittat ett par termo brallor för oss tjockisar=) trodde inte det fanns men där hade jag fel=) Så la undan dom så jag ska köpa dom när jag får lön (kostar 700kr).

Beställde även mobilen som jag har väntat på såååå länge, hela sommaren=) men nu äntligen släpps den så den kommer nästa månad=) skönt som tusan...

Hade världens jättegräl med en person som borde stå mig nära men står mig så långt ifrån som man bara kan...

Blir så less på att vissa personer försöker stå på en så jäkla hårt som denna gör, att den inte vill se att en person kan utvecklas o få må bra... Närå, då ska det tryckas ner genom att påtala "det är inte konstigt att ingen vill veta av dig därifrån du kommer", "inom fem år kommer du vara glömd, ingen kommer veta vem du är", "den största loosern, det är nog du"

Nej jag tycker inte synd om mig, jag är stolt över mig själv, att jag stog imot, sa ifrån och bad personerna i fråga dra åt helvete, jag tänker inte tolerera något sådant mer någonsin!

Jag är en värdefull människa, ja jag har mina fel och brister precis som alla andra, jag har bra och jag har dåliga sidor, men det ger inte någon rätten att få mig att må sämre, att få mig att känna mig som en mindre värd människa för det är jag inte!

(och nej, det är inte min sambo jag pratar om)

Näe, nu är det snart dags för sängen, lagom trötter idag=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

vem var det?!!

jävla idioti, så säger man fan inte.

vad grundade sig det grälet i då? fyfasen alltså. varrå där DU kommer från, vad menas med det..? :S



sicken jäkel. enj du, såntdär tolererar vi inte. Jag är glad att du sa ifrån- man borde bli bättre på det. iaf jag, för du är väl rätt duktig på det redan om jagh fattat rätt. :)

du duktig, du underbar, du snäll vänlig rar och kommer bli en fabulous mor, en vacker dag. så är det helt enkelt, så skit i den människan som äsger annorlunda. fuck that person. :)

pöss på dig älskade fru.

2010-09-15 @ 12:19:02
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0