Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Vuxen poäng..?

Mmmm... idag är det dags o kamma hem lite vuxen poäng... jag har en mer än överfylld gaderob som faktiskt är dags att rensa ur en del...

Så idag efter lite tjabb med den där sambon jag lever med... Så är det dags att rensa ur gaderoben, ut med allt jag inte använder o in med enbart det jag kan/vill ha...

Strunt samma om jag "kanske kan" ha inom ett tag, då får jag köpa nya kläder istället, det är väl nästan roligare det eller? Ska iofs spara ett par byxor som "jag kanske kan ha" men det är för att det är ett par byxor som jag så himla gärna ha velat ha, men aldrig kännt att jag har haft figuren till att kunna använda det.. Det är ett par vita jeans byxor... Ja, jag tycker det är snyggt, går nog aldrig riktigt ur tiden på något sätt o framförallt så har jag aldrig kunnat ha vita jeans byxor av någon anledning, så den moroten kommer få stanna kvar i gaderoben medans MYCKET annat kommer ut ut o åter igen ut...

Det är dax att börja rensa lite...

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

visa det nya du köpte då också. :P

2010-10-17 @ 22:45:49
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0